Brak produktów
1. Po wysyłce zamówienia jego status zmieni się na „Wysłane”, a potwierdzenie zmiany status zostanie wysłane na skrzynkę mailową klienta.
2. Wysyłka towaru realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
3. Termin realizacji potrzebny na przygotowanie produktów do wysyłki wynosi 3-4 dni robocze.
Nie uwzględnia on czasu przewidzianego na dostawę przez firmę kurierską DPD (ok. 1-2 dni)
4. Za ewentualne opóźnienia w dostawie nie odpowiadamy.
5. W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.
6. Jeśli po zmianie statusu zamówienia na „Wysłane” przesyłka nie dotarła w przewidzianym terminie, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu uzyskania numeru nadawczego przesyłki.