1. Po wysyłce zamówienia jego status zmieni się na „Wysłane”, a potwierdzenie zmiany status zostanie wysłane na skrzynkę mailową klienta.

 2. Wysyłka towaru realizowana jest za pośrednictwem  firmy kurierskiej DPD.

3. Termin realizacji potrzebny na przygotowanie produktów do wysyłki wynosi 3-4 dni robocze.

Nie uwzględnia on czasu przewidzianego na dostawę przez  firmę kurierską DPD (ok. 1-2 dni)

4. Za ewentualne opóźnienia w dostawie nie odpowiadamy.

5. W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.

6. Jeśli po zmianie statusu zamówienia na „Wysłane” przesyłka nie dotarła w przewidzianym terminie, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu uzyskania numeru nadawczego przesyłki.

KOSZTY WYSYŁKI

Przesyłka kurierska (wpłata na konto) 11 zł

Przesyłka kurierska pobraniowa (płatność przy odbiorze) 17 zł

*niezależnie od ilości zamówionych sztuk


Ostatnio przeglądane

Nie ma produktów
Default Guide -->